zondag, januari 03, 2010

Ik zal maar even het oude jaar afwerken nu het nieuwe jaar begint. We hebben de blog de afgelopen maanden behoorlijk verwaarloosd. Eerst niet veel zin om te schrijven en later niet veel tijd. Geen zin omdat het nieuws niet leuk was. In september moesten we hals over kop naar Nederland omdat Dirk's vader plotseling overleed. Zijn gezondheid liet het laatste jaar veel te wensen over en we hadden in april wel gemerkt dat hij niet veel plezier meer in zijn leven had. Van zijn vakantie in Aruba wist hij niets meer, als we iets met hem of met zijn huis wilden doen had hij er geen zin in. Dus kwam zijn overlijden toch ook wel een beetje als een opluchting. Op de terugweg naar Aruba vlogen we achter Christa aan, boeken met Arke ging hiervandaan te moeizaam om snel te kunnen regelen, dus waren we maar weer met Martinair gegaan. Wel jammer dat we niet samen konden vliegen, maar wel lekker dat het in ieder geval op dezelfde dag was. We hadden in die week ook bij haar gelogeerd en zijn samen naar Schiphol gegaan.


Bij ons op Aruba had ze weer een nieuwe pup om mee te spelen, Anja's nieuwste aanwinst Luna. In eerste instantie zou ze haar maar een paar weken houden omdat ze te klein was voor de shelter, maar het was zo'n leuk beestje dat ze haar toch maar gehouden heeft. Felix was er ook heel blij mee, want die had zich vanaf de eerste dag al opgeworpen als beschermer en speelmakker.
Inmiddels is ze half zo groot als Felix en speelt ze aardig de baas over hem. Dirk heeft nu dus vijf honden in de dagopvang. De twee van Tom komen 's ochtends ook nog wel eens vragen om toelating, maar die worden terug naar huis gestuurd, dit vindt hij toch echt wel het maximum.

Christa mocht in haar vakantie ook nog meehelpen met de jaarlijkse familiedag op de Donkey Sanctuary. We bleken haar hard nodig te hebben. Er waren maar weinig vrijwilligers gekomen en ze heeft de hele dag bij de grabbelton moeten staan. Ze vond het wel een gezellige drukte, maar hoopt een volgende keer wat meer tijd te hebben om rond te kijken.


Ik ben me nu ook wat meer voor de ezels in gaan zetten door me aan te melden als bestuurslid. En dan nog wel als penningmeester, wat betekent dat ik nu zo veel mogelijk vrije tijd probeer te besteden aan het bijwerken van de boekhouding en me schuldig voel als ik wat anders doe zoals een stukje schrijven voor de blog.
Posted by Picasa

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

30 januari, 2010 16:03  
Blogger Unknown said...

Jullie de allerbeste wensen nog voor 2010. Ik kan niet mailen, mn pc is gecrashed, en dit is de enigste manier om contact te krijgen met jullie, heb skype ook al geprobeerd. Mailen jullie me eventjes aub? Groetjes van je nichtje

30 januari, 2010 16:04  

Een reactie posten

<< Home