vrijdag, oktober 20, 2006



Het regenseizoen is begonnen! De laatste tijd werd het steeds warmer en was het vaak windstil, het was bijna niet leuk meer. Maar nu is het weer dus omgeslagen. Het begon met een enkele bui in elke nacht en af en toe een overdag, maar vanochtend was er al een bezig om 6 uur en die heeft het zo'n 3 uur volgehouden.En dan geen miezerbuitje, maar een echte tropische regenbui. (is natuurlijk te verwachten tussen de keerkringen)


Het was een heel avontuur om naar mijn werk te gaan en ik was weer eens erg blij met ons blauwe beest. Er waren stukken bij waar de 'gewone' auto's tot aan de carosserie in het water moesten. Heel rustig rijden dus. de toestanden op de weg deden me erg denken aan die waar ik een jaar geleden in zat met de sneeuwstorm. Jammer dat ik er niet aan gedacht had mijn camera mee te nemen, er was tijd genoeg geweest onderweg voor het nemen van foto's. Normaal doe ik er 10-15 minuten over om op mijn werk te komen, nu was het 1 uur. Nu ja, ik krijg vast nog wel een kans. Nu hebben een paar foto's uit de krant (Diario) gekopieerd.

Ook ons tripje naar Curacao is in het water gevallen. Vanwege een MRSA-uitbraak in ons ziekenhuis kan ik alleen het weekend weg. Omdat we dan nauwelijks meer tijd hebben om samen nog wat te doen heeft Dirk besloten om thuis te blijven. Waarschijnlijk mist hij niets, er schijnt daar nog meer regen gevallen te zijn dan op Aruba.

Verder zijn we druk met huizen; ons Nederlandse huis is in de verkoop en wordt druk bezocht, we hebben nu zelfs serieuze bieders, en op Aruba zijn we druk bezig met de mogelijkheden te bekijken voor het laten bouwen van een huis. Bijna elke avond zijn we met de computer modelhuizen aan het bouwen. Erg spannend en erg leuk.